U ovaj projekt, pod vodstvom učiteljice glazbene kulture Martine Kustura uključeni su učenici 4.a, 5.a, 6.b i 8.a razreda.
Nakon prve videokonferencije koja je održana krajem rujna, krenuli smo u realizaciju prvih aktivnosti. Prvi zadatak bio je izrada loga za projekt. Za izradu loga učenici su se služili umjetnom inteligencijom, a mogli su i sami crtati.
Od svih radova, izabrali smo jedan logo koji će predstavljati našu školu, a izradio ga je učenik 8.a razreda Leo Dubrović. Logo je poslan voditeljici projekta koja je logotipe svih škola sudionica stavila na glasanje, a svi sudionici projekta mogli su glasati za jedan logo po izboru. Logo sa najviše glasova dolazi iz OŠ Brezovica, a naš logo završio je na trećem mjestu.
Za razliku od prošle godine, ove godine su aktivnosti zamišljene malo drugačije – u obliku izazova koji postavljaju učitelji mentori, a po vlastitoj želji na izazove odgovaraju ostali sudionici. Tako sam osmislila izazov pod nazivom Spooky Halloween Music. Zadala sam glazbenu temu iz filma Adams family , a učitelji mentori i učenici mogli su izabrati način kojim će se predstaviti; ples, sviranje, tjeloglazba…..Izazov su postavali učenici 4.a razreda korištenjem muzikograma, a učenici 6.b sviranjem sa čašama. Na naš izazov odgovorili su: OŠ Mate Lovraka iz Petrinje, OŠ Šemovec, OŠ Brezovica, OŠ Ljudevita Modeca iz Križevaca, OŠ Vela Luka iz Vele Luke, OŠ Veliko Trgovišće , GŠ Franjo Kuhač iz Osijeka. Škola Canakkale iz Turske te Escolas de Sao Martinho iz Portugala.
Učiteljica Pina Žilić iz OŠ Mate Lovraka iz Petrinje također je postavila izazov vezan za Halloween u kojem smo sami mogli izabrati glazbu i način predstavljanja na temu Halloweena. Ovdje su se uključili učenici 5.a uz Halloween Tracing map, te učenici 6.b tjeloglazbom uz pjesmu This is Halloween, a plesni izazov uz pjesmu All I want for Christmas koji je zadala učiteljica Sandra Poštić iz OŠ Ljudevita Modeca iz Križevaca odradili su učenici 6.b razreda. Naše uratke možete pogledati u nastavku.
Učiteljica glazbene kulture Martina Kustura





