Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo

VIJESTI

Škola u prirodi Fužine - 2024.

Autor: Marijana Lazar, 11. 6. 2024.

Škola u prirodi realizirana je u vremenu od 3. lipnja 2024. do 7. lipnja 2024. godine.
Učenici su bili smješteni u Hostelu Fužinarska kuća, u Fužinama.

Hostel se nalazi u Gorskom kotaru, 130 km jugozapadno od Zagreba.
U Školu u prirodi bili su uključeni učenici 3. i 4. razreda matične škole, te područnih škola iz Moslavine, Krčenika, Ivanova i Kapelne. Ukupno 34 učenika.
Učitelji pratitelji bili su: Zdenko Čikara, Josip Vrban, Darija Perić, Tajana Hrupački, Dalibor Premec i Brankica Hrupački, kao učitelj voditelj.

Učenici su u razdoblju od 5 dana imali organiziranu nastavu u prirodi, obilazak
planiranih odredišta, sportske aktivnosti te zabavne sadržaje za učenike u večernjim satima.

1. DAN
Okupili smo se ispred škole oko 7:00h. Neki su bili sretni, veseli i uzbuđeni, a neki pomalo tužni. Pozdravili smo roditelje i krenuli na dalek put.
Nekoliko puta smo stali kako bismo protegnuli noge i okrijepili se.
Bili smo oduševljeni prvim odredištem – NP Plitvička jezera.
Dobrim raspoloženjem uspjeli smo otjerati tmurne i kišovite oblake koji su nas dočekali na Plitvicama. Šetali smo, razgledavali prirodne ljepote, vozili se brodom i u vlakiću.
U večernjim satima stigli smo u Fužine, u Hostel Fužinarska kuća, večerali, smjestili se u sobe i umorni utonuli u san.

2. DAN
Željni istraživanja Gorskog kraja, rano smo se probudili te nakon doručka krenuli u šetnju i obilazak Fužina, prema spilji Vrelo i jezeru Bajer. Uz šetnicu oko jezera Bajer odmorili smo se i igrali na brojim dječjim spravama za igru.
Nakon ručka u hostelu, odmaramo se i radimo na radnim materijalima, a potom izlazimo upoznati drugu stranu Fužina. Odlazimo do sela, Crkve sv. Antuna Padovanskog, željezničkog čvorišta, sportskog igrališta.
Nakon večere smo se zabavljali u hostelskoj plesnoj radionici.

3. DAN
Opet smo se vrlo rano probudili. Bili smo vrlo nestrpljivi i uzbuđeni jer idemo na more, u Crikvenicu.

Tijekom šetnje po gradu, ostajemo zadivljeni plažama, toplim suncem koje nas grije i s nestrpljenjem idemo prema vodi vidjeti možemo li se kupati ili ne. Na našu radost dočekalo nas je toplo more.
Posjet Crikvenici završavamo uz sladoled i posjetu Aquariumu koji naš je oduševimo, do sada nama ne viđenih riba.
Puni dojmova vraćamo se u Fužine gdje dan završavamo uz ples i pjesmu.

4. DAN
Poslije doručka odlazimo na poludnevni izlet. Vožnjom do Vrbovskog uživamo u ljepoti Gorskog kraja. Po dolasku odlazimo do Kanjona Kamačnik i upuštamo se u novu avanturu punu prirodnih ljepota. Nakon ručka odlazimo ponovno za Crikvenicu i uživamo u sunčanom danu i toplom moru.
Večer smo opet proveli zabavljajući se uz pjesmu i ples hostelskoj disco zabavi.

5. DAN
Nakon doručka čekali su nas novi izazovi. Put prema Zagrebu – glavnom gradu naše domovine.
U Zagrebu, uz uočavanje sveopće gradske gužve i užurbanog stila života, kroz šetnju gradom uz poučne podatke, poslušali smo našeg učitelja Josipa o znamenitostima Zagrebačke katedrale, Tržnice Dolac, Kamenitim vratima, brojnim znamenitostima na Trgu sv.Marka (Crkva, Banski dvori, Hrvatski sabor, ...) te s prelijepog pogleda na grad, priču iz povijesti Kaptola i Gradeca. Posebne dojmove na nas ostavlja Trg bana Josip Jelačića, spomenik i fontana Manduševac. Pomalo umorni, nagradili smo se jednom pizzom u poznatom zagrebačkom restoranu Capuciner.
Umorni i pomalo željni roditelja i svoga kraja krenuli smo u predvečernjim satima prema našoj školi i kući.

Zahvaljujemo svim donatorima koji su naš boravak u Školi u prirodi učinili kvalitetnijim,
sigurnijim, zabavnijom ( lijekovi, grickalice, sokovi, bočice vode, posjet Aquariumu…).

Škola u prirodi Fužine 2024. protekla je bez problema.
Učenici su bili umorni, ali puni dojmova, novih spoznaja, iskustava i jako zadovoljni viđenim i doživljenim.

Brankica Hrupački, učiteljica RN

UČENICI I RODITELJI

« Rujan 2024 »

Arhiva dokumenata
Ispis statistike od 28. 10. 2013.

Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo / Kralja Tomislava 1, HR-31531 Viljevo / os-astarcevica-viljevo.skole.hr / ured@os-astarcevica-viljevo.skole.hr